Online

Potýká se váš web s nízkou návštěvností?

Návštěvnost webových stránek je nesmírně důležitá. Právě totiž platící zákazníci generují zisk a pomáhají firmě růst. Řada firem je navíc na internetovém prodeji závislá. Jak tedy postupovat v případě, kdy návštěvnost webu není kdovíjaká a vaše firma pomalu míří do červených čísel. Možná postačí málo PPC reklama nebo SEO https://www.ppcprofits.cz/seo-vs-ppc. Pojďme si tyto dva prostředky ke zvýšení návštěvnosti webových stránek představit detailněji.

Online analýza

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače
Na trhu již dnes najdete řadu firem, které vám poradí jak na SEO optimalizaci? Jedná se o optimalizaci pro vyhledávače, díky které se bude url adresa zobrazovat mezi prvními výsledky ve vyhledávání. Internetové vyhledávače totiž pracují všechny na podobném principu, upřednostňují již déle fungující a prosperující weby a naopak ty nově vzniklé, které se nemohou pyšnit ještě takovou návštěvností, se umisťují často až na posledních příčkách. Výsledek? Potencionální zákazníci de facti nemají možnost si na takový web najít cestu. Jen málokterý uživatel internetu totiž zavítá i na další stránky internetových odkazů, které mu vyhledávač nabízí.

SEO ale dokáže s tímto problémem pracovat s pomocí správné optimalizace webových stránek, poutavému a přehlednému obsahu pro uživatele, použití správných klíčových slov nebo za pomoci speciálních podpůrných PR článků. Na tížený efekt optimalizace je však zapotřebí si určitou dobu počkat, udává se něco kolem 5 měsíců.

Optimalizace pro vyhledávače

PPC reklama nabídne tížený efekt okamžitě
A pak tu máme ještě placenou reklamu, kde je možné výsledky sledovat již pár minut od spuštění. Inzerent si sám může určovat, kolik je ochoten za reklamu zaplatit, neboť neplatí za samotné umístění reklamy na internet, ale až za jednotlivé prokliky. Z toho také pochází zkratka PPC „pay per click“ neboli platba za kliknutí.